Mediu
  • 23-02-2023

🚌 Săptămâna Europeană a Mobilității a fost sărbătorită la nivel național, printr-o campanie inedită desfășurată în 65 de orașe din țară- România schimbă PET-ul cu biletul.

📍În municipiul Brașov , campania s-a desfășurat în parcările celor trei magazine Kaufland. În același timp, campania a avut un obiectiv social, și anume acela de a induce în viziunea oamenilor, ideea conform căreia transportul public trebuie folosit, cât mai des cu putință.

✅️ Cetățenii au venit cu cinci PET-uri/ doze/ sticle la unul dintre cele trei magazine Kaufland, și au primit în schimb un bilet de autobuz, cu două călătorii.

💚 Toate PET-urile colectate în cadrul campaniei, au fost transmise către fabricile de reciclare, unde au primit o nouă viață, ca un obiect nou-nouț. În 2021, campania România schimbă PET-ul cu biletul, a câștigat locul I, la categoria mediu, în cadrul România PR Awards.

󰢣󰢤Voluntarii noștri pasionați, au ajutat la bunul parcurs al campaniei, ocupându-se de materialele aduse de către cetățeni, pentru a fi reciclate.

💙 Așa că, ce mai aștepți? Îți dorești să faci parte din frumoasa familie, Voluntariat Brașov?
Instalează-ți aplicația și înscrie-te la unul dintre multele evenimente de pe platformă!

Comentarii